Bråkig nacke

0kommentarer

Jag har sen jag var tolv år periodvis haft ont i nacken. Det började efter en bilolycka men jag antar att min övervikt spelar sin roll i det hela också. Jag försöker alltid undvika att bära för tungt eller undvika att göra saker som jag är rätt säker på att jag kommer få ont av. När det börjar göra ont så brukar det hålla i sig några dagar och det brukar ofta komma med en tillhörande skarp huvudvärk. Inte trevligt.
 
Varför nämner jag det nu? Jo för min nacke bråkar med mig idag igen. Började känna av det igår på jobbet och vaknade upp imorse med en väldigt smärtsam nacke. Så tråkigt. Tyvärr ska jag ju jobba ikväll också men jag hoppas det går bra. Det är inte ett fysiskt tungt arbete utan jag sitter bara vid en dator och telefon men det kan vara rätt jobbigt för nacken när den väl gör ont det också. 
 
 
Gårdagens mellis innan jobbet. Miniyoghurt med frusna hallon.
Blanda runt och låt stå någon minut så smälter hallonen lite och yoghurten blir iskall. Gott!
 
 

Kommentera

Publiceras ej