Ett försök till kreativitet :)

0kommentarer

2 promenader, 3 timmars barnvaktande inklusive en massa bärande av söt liten sak, lite lunch, mellis och ritande senare är jag helt sjukt trött. Psykiskt och fysikt! Blev allt för få timmars sömn och dessutom en tidig morgon (klev upp vid 7) och ovanstående har ju sin lilla del i det hela också. Det var inga massiva promenader idag utan bara fram och tillbaka till sambons brors hus (där jag var barnvakt) vilket tog cirka 45 minuter fram och tillbaka.
 
Har som sagt spenderat sista timmarna med att rita ihop något till ett dopkort (till samma lilla herre som jag barnvaktade). Dopet är om lite mindre än 2 veckor. Brukar inte rita men kände för att göra något eget kort den här gången.. ja eller i alla fall försöka. Blev hyffsat nöjd ändå, det duger :) Ska klippa och klistra in det på ett färgat papper senare.
 
 
Här är min lilla teckning.
 
 
.. och här är sötisen som var mitt sällskap i morse och i förmiddags.
 
Nu ska jag vila lite innan jag fortsätter med det sjukt tråkiga görandet att skriva inköpslista till veckohandlingen! Sambon kommer hem först vid 19-20 då han ska hjälpa sin bror direkt efter jobbet så det är ingen brådska direkt.
 

Kommentera

Publiceras ej