Morgonprommis

0kommentarer

Idag tog jag en morgonpromenad innan frukosten. Morgonpromenader är något jag vill vara bra på men då jag är väldigt morgontrött tycker jag ofta det är svårt att finna orken att ta sig ut när man är i stort sett nyvaken.
 
Men inte idag som sagt! Blev en 33 minuters promenad som brände 559 kcal. Fick lite känningar i mitt ena ben (på yttre sidan av underbenet - vad nu det heter). Får så ibland, det känns som att det blir hårt och stelt där. Lite som att någon "sena" dra ihop sig vilket resulterar i att det gör ont. För några år sen så fick jag också så men då "låste" det sig och jag var tvungen att stanna så att "det krampaktiga" skulle släppa. Ingen aning om vad det är utan jag vet bara att det är sjukt irriterande och smärtsamt. Hoppas dock att dagens känningar inte är något som ska hålla i sig.
 
 
Dagens promenadmiljö

Kommentera

Publiceras ej