Promenad i skogsmiljö

0kommentarer

Var upp på berget där ett av motionsspåren finns här i stan. Vi brukar oftast vandra omkring på små och stora vägar runt omkring inne i stan men jag hade som mål att gå i alla fall en promenad där uppe på berget denna vecka.
 
Sambon sprang i 4km och avslutade efter att han kommit i fatt mig med att promenera tillsammans med mig. Själv gick jag nästan 3.4km vilket tog 48 minuter och jag brände 795 kcal (enligt endomondo). Det är inte direkt nådiga backar på det där berget, trodde jag skulle kräkas i den längsta av dem och jag ville inget annat än att pausa mitt i backen men se det gjorde jag inte utan jag  fortsatte att röra mig sakta men säkert till toppen (är mycket plan mark också så inte bara backigt). Tungt men sjukt nöjd nu :)
 
 
Något skakig bild men här gick jag.

Kommentera

Publiceras ej