Vårt lördagsgodis

0kommentarer

Blev en kortare promenad igår på kvällen, i regnet.. 18 minuter totalt. Det regnade inte när vi gick ut men efter 2 minuter så började dropparna komma och 2 minuter efter det var det mer duschliknande ;) Jag tycker visserligen om att gå i regn av någon anledning men sambon (och hunden?) var inte riktigt av samma åsikt!
 
Efter promenaden skar vi upp vattenmelon, poppade en påse popcorn och satte oss i soffan. Vi dammade av mitt gamla alfapetspel (inte spelat det på flera flera år) och jag förlorade överlägset. Attans!
 
Jag är förövrigt nöjd med vårt val av lördagssnacks, det såg inte riktigt ut så här för 2 veckor sen om man säger så.. och jag är även nöjd med att vi inte åt popcorn på fredagen som vi hade funderat på att göra (utöver lördagens då). Väl där på fredagskvällen kände jag faktiskt inget behov av popcorn och då är det ju bättre att lyssna till sig själv än att trycka i sig det bara för att. Att göra något bara för att är något jag är expert på annars.
 

Vårt lördagsgodis.
Vattenmelon, popcorn (½ mikropåse var) och coca cola zero med is. Smarrigt.

Kommentera

Publiceras ej