Jag kan och jag vill.

2kommentarer

Så, idag är första dagen som sambon är borta och jag känner mig redan helt rastlös och uttråkad (nu har jag massa saker jag BORDE göra men ändå). Kommer bli en lång vecka ;) Har ändrat lite i headern och lagt in en ny profilbild, skulle inte säga att det blev jättebra men kändes som att den tidigare headern var lite väl somrig för den här årstiden. Borde verkligen köpa en bättre kamera och inte ta alla bilder med iphonen!
 
Jag har bestämt att det här ska bli en nyttig och bra vecka, framförallt gällande maten. Det är dags att sätta igång igen helt enkelt. Det kommer helt klart bli en del utmaningar då jag historiskt sett ätit (bland annat) när jag har tråkigt, när jag är ensam (så ingen ser hur jag trycker i mig) och när jag känner mig nere. Finns risk för alla de tre faktorerna denna veckan men bara för att jag en gång varit den personen behöver det ju inte betyda att jag väljer att vara den personen idag. I can do this :)
 
 
Random bild men fortsätter att visa det juliga runt om i vår lägenhet! Detta pryder vårt köksbord.

2 kommentarer

Mamma

02 Dec 2013 17:57

Yes you can!!!!!! :)

Jenny

03 Dec 2013 08:53

Bara att kämpa på, motivationen går upp och ned, man mpste bara stävja svängningarna :)
Min karl är oxå borta nu i veckan, brukar försöka göra något nyttigt varje dag, städa/organisera/gå på promenader för att inte göra det mest bekväma och sätta sig i soffan :)

Kommentera

Publiceras ej