Tips på filmer?

2kommentarer

Har plöjt igenom tre filmer nu på kvällen. Jag vet inte vad det är men vi har en stor svart rektangel på vår vägg som jag aldrig kommer på att faktiskt slå på. Det är visst vår tv. Istället sitter jag med min laptop och klickar mig genom hela internet dag ut och dag in. Kan visserligen tycka att det är bättre då jag åtminstone aktivt gör något vid datorn, jag får använda min hjärna mer än vad jag gör om jag bara tittar på en kanal på tvn. Nog för att det finns bättre alternativ än båda dom två men ja ni förstår. Filmer var det, jag tittar aldrig på film utan Philip.. serier tittar jag som en galning för vi har inte riktigt samma smak på serier alla gånger. Tänkte jag skulle passa på att kolla på lite "tjejfilmer" nu när jag är ensammen hemma.. känns dock lättare sagt än gjort för jag hittar inga som jag inte redan sett? Så har ni några bra tips på tjejfilmer får ni gärna tipsa mig!
 
Blev inte bara tjejfilmer denna kväll dock. Började med "Something borrowed" följt av "The big wedding" och nu sist "Side effects". Jag multitaskade och pluggade samtidigt.. (sjukt effektivt pluggeri som ni säkert kan förstå) och chattade med sambon via skype (text). Har ändå fått en del plugg gjort och tänkte göra lite till innan jag försöker mig på att sova. Har gått bra med maten idag, var dock rätt hungrig på kvällen så blev att äta kvällsfika. Hade tänkt hoppa det men bättre att äta om man är hungrig.
 

Så här såg jag ut under första halvan av dagen.. not so much under den senare ;)

2 kommentarer

Mamma

03 Dec 2013 20:46

Jag ser aldrig på tjejfilmer så inga tips från mig iaf :/. Hur gick det att sova själv?


Hundrafemtiotre

04 Dec 2013 23:40

Åh vad fin du är på bilden, en riktig skönhet!

Kram till dig!

Kommentera

Publiceras ej