3 år <3

7kommentarer

Godmorgon världen och välkommen in i min kärleksfulla dag ;) Ääääntligen är den här, min och sambons 3 årsdag och jag är mer exalterad än ett barn på julafton. Aldrig firat 3 år med någon innan så det känns väldigt speciellt för mig! Ska alldeles strax slå in de sista små presenterna och förbereda klart lite annat innan jag städar i ordning här i lägenheten så det är fint när sambon slutar jobbet. När han slutar så blir det bara fullt med mys, god mat och filmer! Längtar!
 
 
Jag har haft tur och hittade världens snällaste och finaste kille!
 

7 kommentarer

Anna

05 Nov 2013 14:54

Grattis på 3-årsdagen! Jag hoppas ni får en jättemysig kväll tillsammans och så klart ett fortsatt fint liv ihop!

Kram från Anna

Svar: Tack! :)
Sara

linda

05 Nov 2013 15:14

Grattis! Vad fina ni är båda två. Hur träffades ni o vem tog första steget? O när visste du att han var Den Rätta? Jag och mannen firar 12 år i januari. Helt otroligt. Jag var 21 år när vi träffades.

Svar: Tack :) Vi träffades genom internet och mer specifikt genom ett spel som vi båda spelade. Vi pratade nonstop (verkligen supermycket) via skype under några månader innan vi träffades. Jag trodde han var den rätta efter någon veckas pratande men visste att han var den rätta efter första dagen som jag träffat honom :) Att leda in vårt träffande i spelet och samtal på skype till något mer kärleksfullt var Philips steg :)
Wow, 12 år! Det är en hel massa år, grattis till alla dom! :)
Sara

Anna

05 Nov 2013 17:51

Grattis till er och hoppas ni får många fina år tillsammans även i fortsättningen

Svar: Tack! Det hoppas jag också!
Sara

Therese

05 Nov 2013 20:55

Fina ni är! Hoppas att ni haft en riktigt härlig dag!

Svar: Tack :) Det hade vi! :)
Sara

Moa

05 Nov 2013 22:02

Grattis! Vad kul :)

Svar: Tack, ja superkul! :)
Sara

ammie

05 Nov 2013 23:23

Åh vad fina ni är =)
Stort grattis till er på eran 3 års dag :) Underbart!

Kram

Svar: Tack :)
Sara

Mizca

06 Nov 2013 20:07

Grattis till er årsdag :) Fina ni är.. och vilket fint hjärta du fick av honom..

Svar: Ja, eller hur. Mycket roligare att köpa kläder (för skoj skull) när man gått ner lite .. Nu köpte jag iofs kläder men det var byxor och tröjor (+ underkläder) som jag verkligen behövda nya .. men ändå!

Kommentera

Publiceras ej