Det var min morgon det

2kommentarer

Hemkommen för en liten stund sen från vårdcentralen. Fick utskrivet ögongel mot torra ögon (för kliet och irritationen i ögonen) och remiss skickad till ögonmottagningen på sjukhuset för fläcken på ögat som hon trodde var ärrbildning.. och när man talar om trollen så ringde ögonmottagningen nu och bad mig komma dit imorgon 8.20. Får se vad de säger om det då :)
 
Jag har ett dåligt beteende, om något är för jobbigt eller riskerar att vara jobbigt kan jag lätt ignorera det och sticka huvudet i sanden. Speciellt om det gäller min kropp och hälsa. Några funderingar på varför jag hade toppnotering på 200 kilo? ;)

2 kommentarer

Mamma

11 Nov 2013 12:34

Vad bra att du äntligen kollar upp ögat det är inte en dag för sent ;). Gällande den minimala viktuppgången så var det ju inte så farligt alls. Nästa vecka tar du igen det :)

Svar: Nej det var väl eventuellt på tiden ;)
Sara

Anonym

11 Nov 2013 21:26

Känner igen mig... jag är likadan när det gäller min hälsa och kropp. Men idag tog jag ett stort steg och ringde min VC angående vikten..

Svar: Ja, att det ska vara så svårt. Hoppas det går bra för dig! Lycka till :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej