En glad dag

0kommentarer

Idag har varit en bra dag! Städat och donat här hemma under dagen och när sambon kom hem tittade vi ett serieavsnitt och sen en film "We're the Millers - eller på svenska - Familjetrippen". Rätt underhållande film! Beställde även nya julgardiner till köket och två dukar från Jotex. I och med att det är måndag blev det också veckohandling också och vi fortsatte med det nya, att handla sent på kvällen när det är knappt någon i affären. Jag älskar att veckohandla, får bocka av saker på min lilla lista, får chans att göra bra val och sen tycker jag bara om matvaruaffärer ;)
 
Nu tänkte jag dock surfa loss lite på internet i hopp om att försöka hitta de sista julklapparna (på någon magisk sida antagligen för seriöst.. min sambo MÅSTE vara den svåraste människan någonsin att köpa present/julklapp åt). :)

Kommentera

Publiceras ej