Färgade leggings?

2kommentarer

Så här såg jag förövrigt ut idag. Det här med färgade leggings och jag. Jag vill tycka om det, jag vill kunna/våga bära det men jag vet inte.. får en känsla av att man har långkalsonger på sig och hur matchar man färgade leggings med övriga kläder (inte riktigt nöjd över dagens matchning)? Sen upplever jag också att de är mindre förlåtande.. man ser större ut i dem jämfört med svarta men samtidigt så är det ju så jag ser ut. Orkar inte alltid bry mig om sådana saker. Det är för övrigt inte ett hål i min kjol utan det hamnade någon konstig prick där bara när fotot togs ;)
 
Dessa leggings har jag haft rätt länge men jag har knappt använt dem. Dels på grund av färgen men också för att de tidigare bara rullade ner då de är rätt låga i midjan och antagligen för små för mig förr. Haft på dom hela dagen idag och jag har inte en enda gång behövt dra upp dom. Så sjukt skönt. Hatar när saker rullar/hasar ner!
 
..och (!) mina vader har nog blivit lite mindre för jag kunde snöra ihop skorna jag har på mig tajtare än vad jag kunde förra "året" (första gången jag använder dem denna säsong)

2 kommentarer

Bettan

10 Nov 2013 12:44

Jag tycker att det är snyggt med färgade -och även med mönstrade- leggings eller strumpbyxor på andra. Det ser snyggt ut på dig. Jag har precis som du nästan bara svarta. Ibland händer det att jag köper några färgade, men jag använder dem aldrig. Jag har lite samma känsla som du beskriver. Får nog plocka fram några med färg. Det är ju snyggt.

Kul att du även märker på kängorna att du har gått ner i vikt. Vilken härlig känsla :-)

Svar: Tack :) Ja men det är ju så snyggt på alla andra men de kanske tänker precis samma sak.. :) Roligt med färg nu när det är höst/vinter, piggar upp lite.
Sara

Jenny

11 Nov 2013 07:26

Härligt med färg! piggar som upp vilket outfit som hellst:)
Jag har haft väldigt svårt med leggings.. kjol oxå för den delen men jag börjar bli bättre, när vi går ut så har jag det alltid.. måste bara implementera dettill vardags oxå, känns ju så mycke festligare med en kjol :)

Svar: Ja det känns ju verkligen festligt fast nackdelen med att i stort sett alltid ha kjol/klänning som jag har är att man aldrig känner sig extra fin vid festligare tillfällen då man klär sig liknande varje dag.. om du förstår vad jag menar :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej