Gooomorrron

1kommentarer

God morgon bloggen! Mina god morgon kommer ibland på en tveksam tid (när slutar morgonen egentligen) men idag är det då verkligen morgon på riktigt och jag har hunnit äta frukost. Gick faktiskt bra idag, var nog för att jag var kurr-i-magen hungrig när jag la mig i natt och nästan lika hungrig imorse när jag vaknade. Hade överlag en hungrig dag igår, utan att jag gav in för det något speciellt. Bättre med hunger än sug helt klart. Har också hunnit stappla omkring i en kolsvart lägenhet, gått in i massa saker, gjort illa mig och tappat min iphone i golvet när jag skulle slå av alarmet. Inte helt säker på vad jag tyckte det var för fel på att tända lampor där när jag klev upp..
 
Idag är det sista "träffen" på denna kurs i skolan och det är ett seminarie där vi ska diskutera frågeställningar som vi själv tar med oss utifrån den hemtenta vi ska lämna in senast imorgon. Var en sådan hemtenta där vi själva skulle hitta på tre frågor och sen svara på dom. Så himla svårt att komma på egna frågor som täcker en hel kurs. Hur som helst så är det i skolan jag befinner mig mellan 9 och 12 och sen måste jag plugga till min distanskurs när jag kommer hem.
 
 
Blommor från Philip i förrgår :)

1 kommentarer

Anna

07 Nov 2013 07:39

När jag har det kurret och hungern så tar jag lite kolsyrat vatten typ loka, ramlösa eller bubblar eget om jag är hemma, då kan jag uppleva att jag blir mätt, litet tips bara :).

Lycka till idag

Svar: Det är ett bra tips :) Jag försöker dock ofta undvika att dricka allt för mycket på kvällen då jag springer nog mkt på toa nattetid som det är, men krisar det sig ska jag definitivt prova :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej