Igår :)

0kommentarer

Hade en jättemysig dag igår! Efter midnatt fick jag min present från Philip, ett halsband med två hjärtan i ett och tre trisslotter. När Philip sedan kom hem från jobbet så fick jag blommor och så påbörjade vi matlagningen, ja i alla fall potatisgratängen som kräver lite tid i ugnen. När den var inne i ugnen så fick han en lapp och så var skattjakten igång. Philip är den svåraste någonsin att köpa något till så jag hade lite svårt att hitta något bra. Han fick i alla fall kalsonger, en fleecejacka, ny plånbok och en energiboostande ansiktskräm (jag försöker få honom att använda produkter, haha.. går oftast sådär).
 
 
Skattjakten ledde honom upp på vinden bland annat.

Resten av kvällen fortsatte vi matlagningen, åt det goda, tittade några filmer och avslutade sedan kvällen (vid 23.30) genom att gå ut på en halvtimmes promenad. En promenad som fick sällskap av åska! Åska i november?
 
 
.. och det här fick jag av sambon! :)

Kommentera

Publiceras ej