Najti

1kommentarer

Det blev en social kväll denna fredagen. Sambons bror med tjej bjöd lite oplanerat in både oss två och ett annat par då de gjort en lite för stor laddning av pulled pork. Så med andra ord go mat och gott sällskap och så fick jag hitta-på-något-ikväll suget uppfyllt också! ;) Kom just hem efter att ha snurrat runt med bilen ett bra tag. Jag älskar att bara åka omkring i stan, titta på hus och områden och prata med sambon. Fungerar lite som promenader, kvalitetstid att prata på.. även om det inte är lika hälsosamt som promenaderna! Är dock sjukt trött just nu så ska nog krypa ner under täcket och sooova! Natti natti!

1 kommentarer

yelling timber

09 Nov 2013 12:26

Känner igen det där. Är nog ett ganska bra tecken på en bra relation kan man hoppas. =) Jag och min sambo säger ofta att allt är roligt när vi gör det tillammans. Är så mysigt att bara åka med bilen och tanka eller något får man får prata och bara kika runt tillsammans. =)

Svar: Jag tror nog det är så. Antar att det är bra när man faktiskt vill umgås och prata med varandra ;) Håller med, det är supermysigt :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej