Omtankespaket :)

4kommentarer

Igår när sambon kom hem så hade han med sig ett grönt postpaket men det var inte från honom utan han hade bara plockat på sig det från brevlådan. Paketet var från min syster Sophie och hennes familj och innehöll hälsogrejjer och ett kort där det stod att det var för att förhoppningsvis underlätta min resa och att de tror på mig! Betyder så himla mycket! Känslosam som jag är så stod jag ju där med tårar i ögonen ett tag. Så glad för min familj och det är stöd som sådant som betyder så mycket! Glad!
 
 

4 kommentarer

Jenny

06 Nov 2013 11:22

Åhh! tom jag blir ju rörd:) vilket stöd du har och fantastiskt gullit att bara skicka ett paket sådär :)

Svar: Ja visst är det! Så härligt att ha det stödet :)
Sara

Anna

06 Nov 2013 16:40

Å vilket toppen stöd och underbar familj du har :)

Svar: Ja dom är underbara :)
Sara

hanna

06 Nov 2013 18:44

Oh vad sött. =) Blev nästan lite rörd jag med ju. =) Sånt paket vill jag också ha, lika rosa. =)

Svar: Ja, dom vet att jag älskar rosa ;) Så himla snällt verkligen :)
Sara

hanna

06 Nov 2013 18:44

Oh vad sött. =) Blev nästan lite rörd jag med ju. =) Sånt paket vill jag också ha, lika rosa. =)

Kommentera

Publiceras ej