Onsdag

2kommentarer

Halloj! Ska försöka att uppdatera lite så att bloggen inte dör helt, det vill jag ju nämligen inte! :) Just nu är det återigen en rätt stressig period med plugget och jag ska även på föreläsning om någon timme. Obligatoriska uppgifter ska in och jag ska försöka reda ut vad som ska skrivas i dem. Nåväl! Jag går faktiskt mest omkring och njuter av vårt julmysiga hem. Blir helt glad i själen av hur mysigt det är här!  Har färdigställt och slagit in alla julklappar till alla barnen i vår närhet och till sambon och de vilar så fint under granen nu.
 
Angående mat så är väl middagar och luncher helt okej nu men jag är rätt hungrig av mig just nu så mellanmål och kvällsfika blir kanske lite mer än jag önskar. Dessutom har några lussebullar slunkit igenom munnen.. och pepparkakor... Angående motion så är den obefintlig.
 
Nej men dags att plugga lite nu på distanskursen innan den lokala kursens föreläsning!
 
 
Vardagsrumsbordets pynt.

2 kommentarer

Anneli

28 Nov 2013 22:44

Känner igen mig med maten o vara hungrig. Ibland är det ju ganska jobbigt. Ända motionen jag får här är när jag springer efter Freja :-P Vill också ha lite mer julfint än vad vi har det nu. men svårt att ha tomtar o annat på för låga höjder när man har Freja som härjar rundor :-P
Ska kanske in till stan på lördag om du har tid att träffas mellan skolor o allt annat som är ett måste i livet?

Svar: Du får ju i alla fall den motionen, tror nog det bränner mer kalorier än vad man tror :) Nej massa julpynt i låga höjder och småbarn brukar ju inte vara optimalt.. har sett mer än en julgran som nästan vält när barn varit i farten :P Du får satsa på hängande saker.. det vore väl något.. en hel tomteby hängandes i taket, haha :) Ja, stan på lördag låter jättetrevligt :)
Sara

jenny

29 Nov 2013 15:36

Ibland kommer annat emellan och bloggen får lida.. men bara att ta nya tag:)

Svar: Ja det är ju så :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej