Pluggmusik

2kommentarer

Jag är en sån som lyssnar på musik när jag pluggar och när jag säger det menar jag att jag lyssnar sönder en eller möjligtvis två låtar under en hemtenta eller liknande. Jag lyssnar så mycket att jag till slut inte kan höra den sen för jag tänker bara på pluggeriet då. Denna pluggperiod är det Miley Cyrus - wrecking ball och Katy Perrys - double rainbow som lyssnas sönder. Har lite svårt för exempelvis Zara Larsson - Uncover för den har hängt med på en annan pluggperiod. Jag blir taggad och fokuserad av att höra musiken men det är ju lite synd att jag förstör låtar för framtiden kanske! :D

2 kommentarer

jenny

07 Nov 2013 21:04

Jag är precis likadan! Nästan iaf.. jag fastnar för en låt eller några och spelar sönder dem:)

Svar: Ja oavsett om det är pluggperiod eller bara vanligt lyssnande så är det väldigt få låtar som lyssnas på om och om igen. Blir lätt lite besatt på saker ;)
Sara

Moa

07 Nov 2013 21:09

Jag måste också lyssna på musik när jag skriver tentor å så. Men skulle aldrig klara mig med ett par låtar, skulle sluta med att jag satt och sjöng med i stället för att koncentrera mig på uppgiften :P

Svar: Haha, ja det är ju det som är lite farligt :P
Sara

Kommentera

Publiceras ej