Shopping är också motion! ;)

2kommentarer

Har varit på stan och fixat lite grejjer inför morgondagens lilla firande, lite presenter till Philipanen. Blev lite längre än vad jag tänkt mig då jag inte hittade det jag sökte och vissa affärer hade tydligen lagt ner så jag fick därför söka mig till nya affärer. Nästan 2 timmars vandrande blev det så räknar det som dagens motion. Ska ju dessutom veckohandla senare idag så då blir det ännu mer.. ja förutsatt att jag håller mig vaken. Grymt trött just nu. Kanske borde ta en powernap!
 
 
Shoppingoutfit komplett med en hårsnodd och allt runt handleden!

2 kommentarer

Anna

04 Nov 2013 18:30

Ja men visst är det så och det känns knappt som motion heller :)

Svar: Nej precis, bästa sortens motion ;)
Sara

jenny

05 Nov 2013 08:40

Gummisnodden är det bästa för att inte förstöra håret när man provar kläder:)

Svar: Ja verkligen! :) Går ingenstans utan min gummisnodd ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej