Shoppinglördag

2kommentarer

Den här lördagen började aningen tidigare än de flesta av våra lördagar. Vi är ju inte dem som drar sig från att ta sovmorgon på helgen direkt! Någon minut innan 10 stog jag på stan och hängde på låset på affärerna, its a first for everything ;) Har haft 3 mysiga timmar på stan med en vän jag träffar alldeles, alldeles för sällan och hennes söta lilla charmtroll till dotter. Lunchade även med henne och tog en kycklingsallad med grönsaker, cous cous och lite currydressing. Kom hemsläpande med två enorma kuddar från lagerhaus, en t-shirt till mig, 3 till herrn i huset och lite annat smått.
 
När jag kom hem satte jag mig och fortsatte shopperiet och klickade hem lite leksaker från lekmer som jag (vi) ska ge bort till behövande barn (de har en julklappsinsamling för barn och unga i åldern 0-18 år här i Halmstad). Tänkte försöka hitta något mer som kanske kan passa ungdomar lite mer, kan tänka mig att många köper mer till mindre barn.. men det är bara en gissning. Vill att så många som möjligt ska få en bra jul i år :)
 
 
Julpyntat i sovrummet på vår lilla lackhylla mittemot sängen.
 

2 kommentarer

Mamma

01 Dec 2013 18:12

Bild på kuddarna please :)

Svar: Det är bara vita kuddar med tyg som är typ ribbat (så de är randiga men ändå helt vita) vill du ändå se bild? :P
Sara

Mamma

05 Dec 2013 17:41

Klart jag vill :)

Kommentera

Publiceras ej