Söndagskväll

1kommentarer

Så var det söndagskväll om måndagen hägrar. Måndag och vägning. Har en stark misstanke om att jag imorgon kommer få mitt första plus (sen nystarten) som faktiskt är ett riktigt plus och inte bara efter-fest-plus (för att man hade mycket vätska eller liknande i kroppen). Helt förtjänat dock då jag haft en crappy vecka och ätit onyttigheter. Blir så himla less på mig själv! Kommande veckan SKA bli bättre, med undantag för tisdag som antagligen inte kommer bli helnyttig då vi firar 3 år tillsammans det datumet. Varför ska det vara så svårt ibland att vara psykiskt stark? För det är det som det handlar om. Att ha ett starkt psyke. Är huvudet starkt så följer kroppen efter, den har ju liksom inget val. Jag letar dock efter mitt starka psyke, det gömmer sig just nu.

1 kommentarer

Jenny

04 Nov 2013 09:17

Hoppas vågen var snäll med dig idag! och grattis till de snart 3:åren :)

Svar: Tyvärr var den inte det men med all rätt. Man ska ju inte belönas när man inte sköter sig, då lär man sig inget så det är väl bra i guess ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej