Tisdag

2kommentarer

Hade några trevliga timmar i skolan med klasskompisar jag inte träffat på flera månader! Ska bli trevligt att återförenas med dem om ca 2 månader! Gick en kort sväng på stan efter att de skulle på en föreläsning och jag tagit mig från skolan. Det var dock riktigt dåligt väder så orkade inte gå särskilt länge där. Var in på Åhlens och köpte ett ljus och två små dekorationer (jul ofc). Skulle sen hämta ut mina skolböcker som kommit till mitt utlämningsställe men tydligen hade de lämnat ut mitt paket till någon annan? Blev rätt trött på dom.. behöver ju mina böcker! Mailat bokus nu i alla fall så får vi se vad som händer.
 
Så här såg jag ut idag i alla fall, efter tre miljoner ombyten. Vissa dagar finns det inget roligt eller bra i garderoben.
 
 

2 kommentarer

Therese

19 Nov 2013 19:24

Härligt med bra kursare! Och den där outfiten var väl snygg! Jag vet dock vad du menar, hela garderoben är full med kläder och ändå finns inget som duger...

Svar: Ja, det är trevligt! Ja det är konstigt det där med kläderna.. vissa dagar är bara helt omöjliga :)
Sara

Mamma

19 Nov 2013 21:27

Vilka stolpskott, hur kan de lämna ut paketet till fel person? Hoppas det löser sig iaf. Jag har nyss spenderat en hel evighet med att hitta kläder till jobbet i morgon och jag hade samma problem som dig i dag. Inget känns eller sitter bra så till sist tar man bara det som känns minst fult och fel ;).

Svar: Säg det! Ja, det är sjukt hur vissa dagar kan vara sådär.. inte för att jag någonsin har en klockren kläddag men vissa dagar är bara katastrofala ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej