Umgås över shopping

2kommentarer

Blev en trevlig lördag i Helsingborg där vi gick runt inne på Väla, shoppade lite men fokus låg på att bara umgås med varandra. Sprang in en sväng på Ikea också. Sambon fick äntligen tummen ur och köpte nya skjortor, han har knappt några kvar då han är en magerget nu för tiden och drar Small och inte länge Large - X-large ;) Han tycker om att använda skjortor på jobbet så då är det ju bra att ha fler än två att välja mellan. Själv köpte jag en tangle teezer som jag funderat på att köpa en väldans massa gånger men som aldrig blivit av samt att jag köpte en läpp-produkt från isadora (twist up gloss stick). Jag är så sjukt nöjd med den än så länge och tror jag måste köpa fler färger!
 
 
 
Dagens face.
 
 
.. och dagens kläder.
 
Det är verkligen så annorlunda hur man känner sig beroende på vad för kläder man har på sig. Idag kände jag mig betydligt större än andra dagar men det är nog för att kofta har så mycket tyg, den är längre och det är inget som sitter åt egentligen.

2 kommentarer

Bettan

03 Nov 2013 16:21

Ja, visst är det konstigt hur man ena dagen kan känna sig mindre och nästa dag större, fast det egentligen inte har ändrats på vågen. Hur som helst är koftan fin.

Jag är så fascinerad över att du är så smal i ansiktet. På dina ansiktsbilder ser du "normalviktig" ut. På många före och efterbilder ser man en stor skillnad även i ansiktet. Jag tror inte att det kommer att bli en jättestor skillnad i ditt vackra ansikte. Du har visst turen att inte lägga på dig i ansiktet ;-)

Svar: Ja, dagsformen/känslan kan verkligen variera väldigt mycket från dag till dag :)
Haha ja något ska man ju ha tur med! ;) Har väl lite extra fyllig under-haka men inget extremt. Får se hur stor eller liten skillnad det bli i slutändan :)
Sara

Anonym

04 Nov 2013 06:58

Jag ser bara en otroligt vacker och attraktiv tjej.

Svar: Tack :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej