Uppdatering

1kommentarer

Go morron (förmiddag)!
 
Så, vi tar en huduppdatering och jag kan meddela er att den börjar bli lite bättre, inte bra, men den är mycket mjukare och kliar inte lika mycket. Skulle köpa en ansiktskräm för torr hy från Aco igår på apoteket, den verkade bra och var billig.. blivit aningens dyrt sista veckan med alla läkarbesök och mediciner osv men den fanns inte på det apoteket. Istället såg jag L300 serien som jag också blivit tipsad om i kommentarerna (hade inte riktigt förstått att den serien fanns på apoteket, tyckte förpackningen såg så lyxig ut men själva produkten var inte alls särskilt dyr!) så jag köpte en ansiktskräm för torr hy i den serien istället! Om det beror på den eller något annat att det börjar bli bättre vet jag inte men jag tänker då inte sluta använda den nu :D
 
Gårdagseftermiddagen och kvällen tillbringades först genom en snabb handling (cola zeeeeero!) följt av ett besök hos sambons bror med familj, följt av matlagning hemma, följt av att bli "tvingad" att se sjukt tråkig fotboll och sen satt vi mest och ville göra något men ingen kom på något som den andra också ville göra så det slutade med att vi gick och la oss. Spännande värre! Idag ska vi också till sambons bror med familj och äta middag där. Jag är så glad att jag/vi umgås rätt mycket med dem då jag inte har någon egen familj här nere och det kan kännas rätt tomt utan ibland. Fyller såklart inte tomrummet av att inte ha min egen familj nära men det känns lite bättre i alla fall :)

1 kommentarer

Mamma

17 Nov 2013 08:38

Ja, det vore så kul att bo nära varandra då hade ni t ex kunnat komma på familjemiddag och äta porterstek här i dag :)

Svar: Ja, så trist att missa tid och tillfällen med er! :) Aldrig ätit porterstek och har ingen aning om vad det är :D
Sara

Kommentera

Publiceras ej