Veckans vägning

3kommentarer

Förra måndagens vikt: 164.0 kg
Dagens vikt: 163.6
 
En viktminskning på: -0.4 kg
Totalt: - 36.3
 
Rätt håll i alla fall.. Förra veckan var inte optimal på många sätt men jag tycker ändå att den var bra då jag började röra på mig mer. Promenerade eller rörde på mig varje dag. Vissa dagar var det rena promenader för promenadens skull, andra dagar var det för att ta mig till och från jobbet, för att gå till och sen på stan i lördags, för att gå runt i olika affärer i går i två timmar.. ja ni förstår. En mer aktiv vecka och jag tänkte fortsätta på den vägen. Vore trevligt att komma ner till 162 kilo till nästa vecka.

3 kommentarer

Angelica

18 Nov 2013 19:10

Heja heja, det når du till nästa vecka =)

Svar: Hoppas det! :)
Sara

Lotta

18 Nov 2013 23:00

Gött jobbat! Bra motion är den som blir av oavsett vad den innehållet!

Svar: Så sant så :)
Sara

viktsextiosju.webblogg.se

20 Nov 2013 12:10

Kör hårt! Fokus på målet. :) utmana sig själv :)

Kommentera

Publiceras ej