:(

2kommentarer

Stormen kom och gick igår. Blåste rejält här men vi bor rätt skyddat inne i stan. Inga träd och bara höga hus som skyddar oss från alla håll. Kan berätta att våra fönster är sjukligt smutsiga idag. Tur de var långt ifrån nyputsade sen innan!
 
Har jäkligt ont nu då tjejveckan tyckte att en stormkväll var en bra dag att börja på. Kunde knappt somna i natt och det fortsätter idag. Mina ben domnar bort och allt gör bara ont. Känns ju fantastiskt. Har ångest över att jag ska jobba ikväll :(

2 kommentarer

Anna/getsmaller

29 Oct 2013 18:04

Ja varför är det så att man får ont i benen?
Jag har sällan ont i magen men benen sjukt jobbigt

Svar: Ja säg det. Så dumt! Ryggslutet/svanken brukar också känna av smärtan :/
Sara

Mizca

29 Oct 2013 18:32

Det där med fönsterna känner jag igen.
Jag stod och putsade skyltfönster häromdagen på jobbet på utsidan och idag fick jag tillgång till nyckel så jag kom in och då ser jag hur skitiga dem är utanpå igen .. gaaah.

Kommentera

Publiceras ej