Fail

1kommentarer

Tanken slog mig efter att jag lagt mig vid 1 tiden att oops undrar om det var föreläsning imorgon på morgonen?! Rusa upp för att kolla schema och mycket riktigt. Ställde om alarmet från 9 till 7.15 och önskade att mitt minne var lite bättre. Sitter här och försöker tvinga i mig lite frukost. När jag kliver upp tidigt och ska iväg någonstans blir min kropp så stressad i kombination med tröttheten att den är totalt osugen på att få i sig någon föda. Det enda som eventuellt kan fungera är yoghurt eller något annat som är lätt att få ner. Något som inte är torrt.
 
Ahaja, det där skrev jag och mitt i allt går jag in på skolans hemsida för att kolla vilken sal vi ska vara i. Schemat jag tittade på i natt skrev jag ut i söndags och tydligen har de hunnit gå och ändra i det tills nu och vi börjar istället 13.15.. Det är bara en ond plan för att få upp mig i tid! (Insätt valfri svordom). Less jag blir!
 
Bäst för dom att föreläsningen är intressant som plåster på såren ;) "Mångfaldsperspektiv och intersektionalitet i socialt arbete" heter föreläsningen i alla fall.

1 kommentarer

jenny

10 Oct 2013 18:40

ÅHH så typiskt! Hoppas den var bra iallafall:)
Första målet är ju det viktigaste, men kan vara svårt på morgonen... men blir det en dålig dag är det så lätt att man äter skräp senare under dagen...
Hoppas dagen blev produktiv! :)

Svar: Ja den var rätt intressant även om jag var trött vid det laget ;p Eftermiddagsföreläsningar är oftast ingen hit då alla är så sega vid det laget, bättre att ha det direkt på morgonen :) Ja, det är svårt det där med frukost på morgonen, iaf när man är uppe tidigt och ska iväg.. men jag brukar alltid tvinga i mig något även om det inte blir så mycket. Brukar ofta börja må illa efter någon timme om jag inte fått i mig något :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej