Fredag

1kommentarer

I onsdags tänkte jag att jag skulle sova ut för att vila upp min sjuka kropp. Vaknade 6 och kunde inte somna om då jag kände mig riktigt dålig. Igår tjöt alarmet 6.30 och jag fick högst motvilligt gå upp då jag hade skola. Idag tänkte jag igen att nu ska jag minsann vila ut. Vaknade 6.30 och kunde inte somna om. Så jäkla frustrerande, haha! Kollade igenom halva internet på mobilen (fortfarande i sängen) och hade till slut samlat på mig så mycket information som Philip bara var TVUNGEN att höra så där vid 7 "råkade" jag kittla honom till liv.
 
Jag vet att det är lite mindre uppdatering här just nu men det kommer förhoppningsvis bli bättre nästa vecka. Bara lite väl mycket just nu på andra fronter. All stress börjar dock släppa nu och det känns riktigt skönt. Känns som att jag kan andas igen. Såg för övrigt nu på morgonen att jag fick fina kommentarer på min första inlämningsuppgift i handikappsrätten så det blev en bra start på denna dagen! Dagen som för övrigt innebär en slapp morgon/förmiddag framför datorn tittandes på lite nya serieavsnitt. Senare idag ska jag vara barnvakt och ikväll blir det förhoppningsvis mys med min fina Philip!
 
 
Utsikt från gårdagens klassrum.

1 kommentarer

Hundrafemtiotre

20 Oct 2013 08:38

Heja dig Sara!

Äntligen har jag fått ordning på blogg.se-appen i mobilen så att jag kan kommentera! Har läst alla dina inlägg och jag hoppas verkligen att du kryar på dig och att du tar det lite lugnt - en dag i taget vet du! ;-)

Stor kram!

Svar: Skönt att den funkar igen :) En dag i taget, ska tänka på det ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej