Kul igår!

2kommentarer

Vid 5 tiden kom vi hem i natt från den roliga festen vi var på igår.  Vi promenerade både dit och hem men hemfärden var betydligt jobbare än ditfärden, jisses mina fötter och ben var redo att överge mig vilken sekund som helst. Det var i alla fall så himla roligt och så himla välbehövligt att bara slappna av och ha roligt. Det händer så sällan. Vaknade dock för inte allt för länge sen med en crappig huvudvärk, visserligen föga förvånande. Sitter och väntar på att familjen i norr ska bli redo att skypa (födelsedag där).. efter det ska jag lägga mig och halvdö en stund. 
 
Tänkte lägga in bilder på hur jag såg ut igår och så en bild på mig och sambon bredvid varandra. Han är en sådan magerget nu för tiden, haha. Sjukt dåligt ljus och bilder men det får ni ta.
 
 
 
 
.. och hur garaget,där festen hölls, såg ut innan gästerna kommit. Utan tvekan det snyggaste garaget någonsin!
 

2 kommentarer

Ann-Sofie

20 Oct 2013 14:45

Så fina ni var! Och verkade som en jätteskoj kväll! Härligt. Livsglädje är lika viktigt som rörelseglädje!

Svar: Tack :) Ja det var en riktigt rolig kväll! Håller helt med dig och efter några låga veckor behövdes det verkligen!
Sara

Mamma

20 Oct 2013 16:21

Snygg outfit och hela du är superfin <3. Philip ser verkligen ut som en sticka ;)

Svar: Ja visst gör han! Tack :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej