Otålig

0kommentarer

I förrgår beställde jag hem en liten "julklapp" till sambon som jag fick redan igår och som jag, inte helt ovanligt, inte kunde hålla mig ifrån att ge som present istället för julklapp. Typiskt mig. Det var bara en klassisk nintendokontroll med usb så den kan användas till datorn där han nu de senaste veckorna spelat gamla nintendospel. Nu hade vi ju två kontroller (ps3 kontroll också) insåg han så vi kunde spela tillsammans (var inte så jag hade tänkt men det blev ju bra det också, haha). Spelade mario 3 och fick värsta nostalgirushen. Jäklar vad kul! Ända tills jag råkade använda flöjten och skicka iväg oss till högre, tråkiga, världar.
 
Jobbade ju igår och hamnade på ett uppdrag som innebar prat från min sida i stort sett hela kvällen. Väldigt intensivt uppdrag. Vissa uppdrag är långa och då pratar personen jag ringer till lite mer vilket blir lite mer avslappnat för min röst. Andra uppdrag är väldigt korta, som igår, och då blir det väldigt mycket prat för min del. Inte helt frisk än så halsen gjorde rätt ont där på slutet.
 
Nåååväl, idag kommer det en soffkille och ska fixa vår soffa (fjädrar släpper och de har tydligen haft massa problem med just den här sortens soffa så de åker ut och repar dom). Efter det borde vi handla då det inte hunnits denna vecka. I måndags stormade det och igår jobbade jag. Börjar bli väldigt knapert med mat i köket nu!

Kommentera

Publiceras ej