Söndag

1kommentarer

Upplever viss brist på saker att skriva denna helg. Sambon är på fotboll i Helsingborg (hans ääälskade HIF spelar) och jag sitter mest och roar mig genom att surfa runt på nätet. Fick lite motion igår då jag fick springa runt som en dåre och jaga/busa och bli jagad (panik) av barnen vi hälsade på. Känner hur jag orkar mer nu än förr även om det fortfarande inte är så mycket att hänga i julgranen... och på tal om jul (nej hade verkligen inte tänkt ut den fjantiga övergången innan men precis när jag skrev det kom jag på vad jag kunde skriva om.. ) så beställde jag årets första julklappar idag! Hela 8 stycken (alla till barn) så nu är det köpandet igång! Älskar att köpa presenter och julklappar! Började redan i augusti förra året så får väl se 6 oktober som ett framsteg av mig ;)
 
 

1 kommentarer

Smulan

06 Oct 2013 20:37

Jag är klar med alla julklappar utom en, men den vet jag vad det ska bli, har bara inte beställt den ännu:-)
Jag börjar köpa julklappar redan direkt efter jul. Brukar alltid hitta nåt på mellandagsrean och sen köper jag när dyker på nåt passande.
Blir så dyrt och jobbigt att köpa allt i sista stund.
I december vill jag njuta av alla tomtar hemma och pyssla med bak och sånt. Älskar julen!
Ha det bra:-)

Svar: Ja, jag hade blivit superstressad om jag hade klappar kvar att köpa i december :) Tycker bara det är svårt att vara allt för tidigt ute med klappar till små barn (har att köpa till en 6 månaders, en 1 åring, två 2 åringar, en 3 åring och en 8 åring). Känns som att det är så mycket som ändras i deras intressen och nya modegrejjer kommer ut bland leksakerna osv. :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej