Byxor

1kommentarer

Jag är en kjol/klänning med leggings tjej. Det finns tre anledningar till det. Jag tycker om att bära kjol/klänning med leggings - det är fint! Jag tycker också om att vara bekväm och det är bekvämt men sen använder jag det också för att det är jättesvårt att hitta byxor till mig. De är för små, för låga, för tighta.
 
För säkert ett halvår sen så beställde jag två par byxor från ellos. Ett par jeans och ett par svarta byxor, tänkte att jag kunde chansa, det var större storlekar än vad som finns i affären. Jeansen passade (!) men det gjorde inte de svarta byxorna som var väldigt tighta i benen, så pass att jag inte riktigt fick upp dom nog för att knäppa dom.
 
Jag kände mig hoppfull ändå och sparade dom med inställningen att jag kommer kunna ha dom snart. Nu blev det kanske inte "snart" då jag kom av mig i viktminskningen men jag provade dem imorse och jag fick inte bara upp dom, jag kunde knäppa dom också! De är fortfarande lite tighta i benen och jag vet inte om det räcker med att använda dem så att de töjer sig lite under dagen eller om det fattas ngt kilo fortfarande. Avvaktar någon vecka tror jag.
 
.. MEN det känns fantastiskt! Provade samma byxor för 2-3 veckor sen och då var det långt ifrån möjligt att få upp dom och knäppa dom. Framsteg! Woop woop ;)

1 kommentarer

Ann-Sofie

06 Sep 2013 10:26

Helt underbart!

Svar: Visst är det :D
Sara

Kommentera

Publiceras ej