Dagens snälla!

1kommentarer

Vi kom hem rätt sent från dopet, stannade lite och hjälpte att plocka undan från borden, så när vi väl kom hem var vi sjukt hungriga. Sådär hungrig att man för en sekund överväger att bara gå och köpa någon färdigmat för man behöver mat NU och helst för en timme sen. Någon färdigmat blev det ju självklart inte, känns väldigt onödigt att trycka i sig sådan mat utan det vara bara att ställa sig framför spisen och laga ihop middagen.
 
Färdigäten och lite väl mätt sitter jag nu i soffan och konstaterar att det tar på krafterna att vara social. Känner mig helt slut i huvudet och kroppen efter idag men det var en väldigt trevlig dag. Träffar så sällan de flesta från sambons släkt så det är kul när det ordnas dop och liknande så att man får träffa dom (även hans släkt är rätt utspridd).
 
Dagens snälla var sambons mamma som hade köpt ett berg aprikoser till dopfikat, detta med tanke på mig då hon tydligen visste att jag inte äter sötsaker nu! Jättesnällt! Jag rörde för övrigt inte en enda bit av all tårta, bullar, kakor, godis och liknande som stod uppdukat. Jag tyckte inte heller det kändes jobbigt att avstå eller att sitta brevid alla som åt för glatta livet ;) Kändes förjäkla bra!
 
 
Innan dopet såg jag ut såhär, efter såg jag nog mer sliten ut haha ;)

1 kommentarer

Mizca

08 Sep 2013 08:31

Vad bra jobbat!

Svar: Ja, det är jätteroligt, då vet man att det man gör är bra på något sätt.

Kommentera

Publiceras ej