Gårdagens mat 21 september

1kommentarer

Lördag 21 september

Frukost - 1 stekt ägg, 2 skivor kallrökt skinka

Middag - Big meal från Sibylla :-S

Kväll - ½ påse mikropopcorn light med coca cola zero.

Kommentar: Så var första "fusket" ett faktum. Nu tror jag inte det var hela världen då jag inte åt särskilt mycket annat under dagen. Var bara en konstig dag. Vaknade 11.00, var vaken till 13 då jag gick in för att väcka sambon och somnade själv. Vi vaknade vid 16.30 helt mosiga, trötta och vrålhungriga. Inte det bästa att bo granne med Sibylla då kanske. Aja jag sparkar inte på mig själv för det här, jag vet att det var ett undantag bara. Var gott men kändes riktigt fett i munnen efteråt vilket var mindre trevligt. Brukade förövrigt inte bli mätt på ett Big Meal förr utan tog Super Meal.. denna gång var jag PROPPMÄTT efter Big Mealet! :D

1 kommentarer

Anonym

22 Sep 2013 22:10

Äh! Ska man kalla det fusk?! Nej, tycker inte jag! Val och konsekvenser för en ärlig viktnedgång? Jo det är bättre;) njuta av sitt val och ta konsekvensen (vad den nu är)
Jag svullade på i helgen (konsekvens= viktuppgång och illamående samt ångest) valet var ju att svulla. Jaha bara att inse och hoppa på det vanliga tåget igen. Gourmetvahnen var skoj en stund hihi kram på dig!!!

Svar: Jadå jag har ingen direkt ångest över mitt val :) Det är dock inte enligt mina matplaner så därav kan man väl kalla det fusk kanske.. Oavsett så är det bara att blicka framåt nu ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej