Hmm glömde bort rubriken ;)

1kommentarer

Dagen har gått i ett med plugg, jobb och andra aktiviteter. Kom aldrig bort från tröttheten idag utan dagen började trött och nu i slutet kan jag säga att den avslutades i samma anda. Efter jag kom hem från jobbet har hjärnan inte alls hängt med och jag vet inte huuuur många gånger jag börjat säga något till sambon men glömt bort vad det var jag skulle säga efter första ordet. Sjukt frustrerande!
 
Tog en kvällspromenad i alla fall, slipper hjärnan arbeta så mycket. Jag är ingen som tänker så mycket under promenaderna - vet att andra har det som terapi för sig själv eller att de får sina allra smartaste ideer under promenaderna. Mina promenader är tvärtom, där behöver jag inte tänka alls och det är rätt skönt när man annars tänker för mycket på allt och ingenting. Promenadern var hur som helst på 43 minuter men även idag höll jag ett snabbare tempo. Inte så att jag gör det med flit egentligen utan det känns som att kroppen bara orkar gå lite snabbare nu!
 
 
Sambon fotade mig lite snabbt ute på promenaden. Suddigt och så men en bild!
Tycker det varit ont om bilder på sisone (förutom i matinläggen då).
 
 

1 kommentarer

Mizca

18 Sep 2013 08:25

Snygg!
Det syns verkligen att du är smalare.

Kommentera

Publiceras ej