Hur vi spenderar en måndagskväll

1kommentarer

Blev lite annorlunda än vad jag tänkt mig idag. Istället för att handla direkt efter sambons slutat jobbet kom han hem och vi slängde i oss varsin matlåda för att sedan fara till Helsingborg (ca 8 mil bort) och gå en sväng på Ikea. Veckohandlandet tog vi efteråt. Det var en otroligt rengning skåne vi körde till idag och stundtals såg man inte allt för mycket framför sig. Läskigt. Tur att det inte var jag som körde ;)
 
En ny vardagsrumsmatta fick följa med oss likaså nya krukor, nya skålar och en ugnsform med galler i. Vi gick inte helt banans med andra ord, brukar ju alltid bli lite väl mycket som åker ner i vagnen annars på Ikea!
 
 
Ingen promenad idag (helt enligt planerna) men fick i alla fall röra på mig lite inne på Ikea :)
 
 

1 kommentarer

Smulan

09 Sep 2013 22:27

Kul med lite nytt till hemmet:-)
Vi ska nog iväg nästa vecka och shoppa lite.
Grattis till din minskning!
Alltid kul när man kommer under vissa speciella mål:-)

Svar: Ja, inför alla årstider vår jag något slags inredningssug (hade kunnat köpa betydligt mer idag, haha). Tack, ja för mig är alla 10 kilos intervaller extra roliga :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej