Jämförelse

10kommentarer

Jag har nu gått ner nästan 30 kilo och det känns självklart jättebra. 30 kilo är dock väldigt annorlunda när man startar kring 200 kilo än när man startar vid en lägre vikt och då tänker jag framförallt på hur det syns på kroppen. Min kropp ser inte allt för annorlunda ut nu jämfört med då, det skulle väl vara bättre hy som är den mest märkbara skillnaden. Jag längtar tills det verkligen börjar synas på kroppen att jag gått ner i vikt. Självklart syns det lite nu också men det är lite "stor som stor" på det hela.
 
Tror inte jag lagt in någon bild från när jag vägde mer, mest för att jag inte tycker det är så stor skillnad.. men lägger in en jämförelse nedan.
 
 
På första bilden (vid havet) väger jag 190+, jag var inte som störst där men jag har så konstiga bilder när jag är som störst så den här var lättast att använda för jämförelse. Högra bilden är från i måndags då jag vägde in på 170.1kg. Tror det är lite skillnad, men det är svårt att se.

10 kommentarer

Fanni

06 Sep 2013 14:33

Det är ju stor skillnad mellan bilderna! Syns både i ansiktet och axelpartiet. Starkt jobbat!! :)

Svar: Vad kul att du ser skillnad :)
Sara

moa

06 Sep 2013 19:20

Jag tycker det syns stor skillnad verkligen! Grymt bra jobbat! Keep up the good work! :)

Svar: Kul! :) Tack!
Sara

Anna

06 Sep 2013 21:45

Är du tokig? Inte så stor skillnad? Det är det ju visst! :-) Mycket bra jobbat! Heja, heja! Kram Anna

Svar: Haha, men det är verkligen svårt för mig själv att se. Ja visst ser det kanske lite annorlunda ut på vissa kroppsdelar men så börjar jag tänka att det kanske bara är vinkeln som bilderna fotograferats i ;) Tack! :)
Sara

Smulan

06 Sep 2013 23:09

Det syns verkligen! !
Över mage, axlar och armar:-)
Men man blir lätt lite hemmablind.
Ha en mysig helg!

Therese

07 Sep 2013 08:38

Det syns verkligen men jag förstår att du kanske själv lätt blir hemmablind för det blir man.
Du har gjort ett jättebra jobb hittills så du kommer att fixa detta! Heja dig!

Sara

07 Sep 2013 11:01

Tack Smulan och Therese :) Ja man blir verkligen lätt hemmablind!

Mizca

07 Sep 2013 16:55

Håller med de andra, det syns verkligen!
Du kan ju liksom hålla ner armarna mer rakt nu än tidigare om man säger så. Och så syns det otroligt mycket i ansiktet =) Grattis!

Svar: Tack! :D
Sara

Erica

08 Sep 2013 08:10

Absolut ser man skillnad! Du är helt fantastiskt stark som klarar det så bra!

Svar: Tack vad snäll du är :)
Sara

Amanda

11 Sep 2013 08:02

DU ÄR GRYM!

Svar: :D
Sara

Mormor

05 Nov 2013 09:43

Det syns att du gått ner. På axlar och över bysten. Du gör det superbare !

Svar: Kul att det syns :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej