Kvällspromenad med jogginslag!!

3kommentarer

Det blev sent igen men jag fick till en kvällspromenad idag! Just hemkommen från en 53 minuters svettig promenad (3.79km, 852 kcal brända). Provade att jogga lite under vår andra kilometer. Vi var på en grusstig med lyktstolpar utplacerade ca 30 meter ifrån varandra. Joggade mellan två lyktstolpar, gick mellan nästa två osv. Joggade fyra sträckor! Känns helt sjukt att jag kan jogga men det känns också riktigt häftigt!
 
Fick även lite motion till och från jobbet (är ca 1.8km tur och retur så det är ca 25 minuter totalt). Inte allt för långt men jag bränner över 400 kcal under tiden jag promenerar till och från jobbet så någon nytta gör det ju!
 
Nu måste svettot hoppa in snabbt i duschen och sen lägga sig, får hoppas grannarna inte stör sig allt för mycket på en snabb nattdusch.
 
(Haha, fick ändra, var självklart inte 30 KM mellan stolparna utan 30 METER!)

3 kommentarer

Mamma

11 Sep 2013 09:25

Motionera mitt i natta, det säger mycket om motivationen tycker jag :). Gudars vad duktig du är!

Svar: Inte mycket annat att göra när man jobbar sent :)
Sara

Mizca

11 Sep 2013 10:24

Härligt att läsa att du ger dig på att jogga också.. men var det verkligen 30 km mellan stolparna? 3 mil =)

Sophie

11 Sep 2013 15:51

You go girl! :D

Kommentera

Publiceras ej