Lite shopping

5kommentarer

Det känns som att dem bygger om hela stan vart jag bor. Mittemot oss ska ett hus byggas, busshållplatsen är avstängd för det byggs om, hela centrum byggs om - ja vägen i alla fall. Inne i matbutiken som finns i centrum är det byggkaos (där jag får hämta paket jag beställt). Förändring är inte alltid bra ;)
 
Självklart var jag på stan idag, därav min lilla irritation! Blev leggings, byxor, concealer, örhängen och en tröja till sambon. Passade också på att hämta ut ett paket från Jotex med nya sängkläder och två kuddfrodral. Tidigare idag la jag även en beställning på foton att framkalla till min fotovägg i vardagsrummet. Vi har en vägg med massa bilder på våra familjer. Den är speciellt viktig för mig som inte kan se min familj så ofta. Den behövde hur som helst uppdateras lite. Lite nya personer och småbarn som blivit lite större.
 
En liten shopoholicdag med andra ord. Hade gärna gått lite mer på stan men byggkaoset fick mig på andra tankar!
 
 
Hade på mig en kofta idag som jag inte haft på länge. Älskar verkligen färgerna i den men den börjar bli lite stor nu. Fick dra åt den hårt och överlappa den rätt mycket för att det skulle fungera. Både bra och dåligt. Älskar ju den men samtidigt visar det också på framsteg (hade den när jag vägde som mest).
 
 

5 kommentarer

Mizca

26 Sep 2013 17:44

Åh vilken fin kofta... den vill jag ha =) hehehehe..

Linda

26 Sep 2013 18:52

Hej Sara!

Jag följer din blogg o jag ska ärligt säga att vi ligger på samma vikt o vi har typ samma kroppsform oxå så min fråga till dig är var hitta du alla dina snygga kläder??
Som tillexempel denna ursnygga kofta som du har på bild!


Svar: Beställer det mesta :) Ellos används mest men även bonprix (koftan är därifrån men finns nog inte kvar). Enstaka tillfällen Cellbes men tycker det är övervägande tantiga kläder där. Annars är det de vanliga, Lindex, Kappahl och H&M. Det gäller att försöka hitta guldkornen bland de mer tantiga kläderna bland stora storlekar!
Sara

viktsextiosju.webblogg.se

26 Sep 2013 20:05

Fantastisk kofta! Och den ger dig ju bekräftelse på ditt resultat. Tänk vilka härliga koftor du kommer behöva köpa när denna är för stor- föreställ dig vilken känsla ;) kram

Svar: Ja shopoholicen i mig jublar över alla kläder jag kommer behöva köpa, plånboken är lite tjurig haha :) Det är kul med kläder där det syns. De flesta av mina kläder är så stretchiga så jag kan ha dom i mååånga många 10-tals kilon. Mycket kommer nog bara sitta snyggare ju mer jag gå ner. :)
Sara

Mizca

26 Sep 2013 20:27

Svar: Jag förstår det.. kan du inte krympa den i tvätten då?

Ja, det tycker jag ni skall göra... det var jättelätt =)

Jenny

26 Sep 2013 21:46

Du är grym!

Det är sjukt kul när man ser på sina kläder att man blir mindre :P Jag har jättesvårt att se i spegeln att jag har gått ner i vikt, men när man testar sina kläder och märker att de är alldeles förstora så känns det jättebra! Har även några gamla kläder från min smalare tid som jag har kvar och som jag vill kunna gå i igen någon gång :)


Återigen du är grym!

Svar: Ja det är jättekul! Skulle bara haft lite mindre stretchkläder så hade jag nog sett mer skillnad på fler kläder ;) .. men det kommer en dag då alla stretchkläder också är för stora! :)
Tack! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej