Midja

2kommentarer

Försökte hitta något att ha på mig innan och provade x antal kläder och kombinationer. Ibland känns inget bra. Hur som helst, en kombination framhävde verkligen en midja som börjar kika fram. Såg lite sjukt ut tyckte jag så var tvungen att fota.
 
 
Syns mest med armarna upp, ser rätt sjukt ut, haha :)
 
 
Lite mer normal pose. Syns inte lika mycket men ändå markerat!
 
Bäddade med nya sängkläderna från Jotex igår. Andra sidan är mörgrå med vita ränder men jag gillar mer det vita uppåt! Så fint!
 

2 kommentarer

Maria

30 Sep 2013 16:47

Ojdå. Det kallar jag midja :-)

Skönt när man både börjar känna och kan se när kilon ramlar av :-)

Svar: Ja det känns skönt. Ser fortfarande ingen större skillnad generellt sett, stor som stor, men det kommer nog synas mer snart tror och hoppas jag :)
Sara

Mamma

30 Sep 2013 21:38

Jisses vilken midja du fått :)

Svar: Haha ja.. Ser bisarrt ut ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej