Mitt ansikte

5kommentarer

Jag vet faktiskt inte varför jag undvikit att visa mitt ansikte här i bloggen. Eller ja, jag var osäker på hur jag ställde mig till frågan så medan jag funderade blev det huvudlösa bilder (halvt i alla fall).

Har väl nu kommit fram till att det inte spelar någon roll för mig om jag visar ansiktet eller inte. Samt att  jag själv uppskattar  när jag kan sätta ett ansikte på de jag läser om, så jag får väl inte vara sämre själv. Med andra ord: ingen mer halshuggning nu. Så.. det här är jag ;)

 
Bild från i somras när vi var i Berlin (ahh vad jag saknar den semesterresan!!)
 
 
Förra veckan.

5 kommentarer

Linda -50,5 kg

02 Sep 2013 15:31

Åby, vad vacker du är människa!!!

Sara

02 Sep 2013 21:02

Linda - Åh vad snällt! :)

Jenny

08 Sep 2013 21:37

Du är jättefin Sara, klart du ska visa ditt vackra ansikte! Du är verkligen duktig och jag är övertygad om att du kommer att fixa detta. Sune har lovat att hjälpa till :) Kram

Svar: Du är så snäll Jenny :) Ja, den här gången ska jag fixa det och gå hela vägen! Haha vilket tur, vi får låna honom här snart! ;)
Sara

Sophie

09 Sep 2013 22:08

Så himla fin!

Svar: Tack :) Du med!
Sara

Stina

10 Sep 2013 17:23

Du har ett väldigt fint ansikt och jag måste säga att du bär upp dina kilon väldigt bra, jag skulle inte gissa att du vägde så mycket, 110-120 kg kanske jag skulle gissa på. Jag försöker själv gå ner i vikt, vilket är svårt och jag blir väldigt motiverad av din blogg! Heja heja!!

//Ny läsare som kommer följa dig!!

Svar: Åh, tack vilka snälla ord :) Vad kul att du vill följa min resa!
Sara

Kommentera

Publiceras ej