Skoproblem

1kommentarer

Fick inhandlat nya skor till vintern idag. Ett par som jag hoppas ska fungera att ta promenader i när det blir vinter. Jag har vinterskor till vardagligt bruk men de är nog inte optimala för mitt knä (pytteliten klack på mitt huvudpar och det känns i knät efter användning), ska i alla fall ta ner dom från vinden och testa dom för att se hur det känns Jag försöker verkligen ta hand om mitt knä nu för tiden och försöker att inte använda dåliga skor men det är svårt.
 
Jag har verkligen supersvårt att hitta skor då jag har breda och "höga" fötter samt breda anklar och vader. Få skor passar och gör de det är det i en större storlek än jag kanske borde ha annars. Att då hitta snygga skor som är knävänliga OCH som passar mig.. ja ni förstår kanske att det är en svår kombination.
 
Skorna jag köpte idag är fula som stryk men jag tror dom blir bra att promenera i när jag inte längre kan promenera omkring i "gympaskor". Fodrade är dom också!
 

1 kommentarer

onlymyloss.blogg.se

28 Sep 2013 18:21

Hellre ett par mindre snygga skor som är bekväma och skonsamma för kroppen än ett snygga obekväma säger jag bara. Blir så mycket bättre då :)

Svar: Ja det är väl så man måste tänka men kombinationen vore ju fantastisk ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej