Somna till serie?

1kommentarer

Gårkvällen bestod av att man fann en Sara sovandes i soffan. När jag var vaken tittade jag på en serie tillsammans med sambon, tre hela avsnitt även om han var den som sov i slutet på det tredje! Jag har aldrig förstått hur man kan somna till ett serieavsnitt eller till en film (om man inte är sjuk då). Sambon förstår inte hur man INTE kan somna. Det har uppstått en del frustration från min sida över det här ämnet i snart tre år, haha :) När vi sen ska titta nästa avsnitt så fattar han ju aldrig något.. konstigt!
 
Nej men jag kände mig helt slut igår kväll, frös och sen kallsvettades jag. Jag vet inte vad för skit min kropp har i gömmorna för mig nu men förhoppningsvis var det bara något igår även om jag vaknade upp och kände mig bakis idag. Det blev ingen längre kvällsprommis igår, bara en 10 minuters hundpromenad. Hade ju gått lite längre vid lunch iaf.

1 kommentarer

Ann-Sofie

13 Sep 2013 10:27

HAha elelr haft en jobbig vecka? =)

Svar: Kan ju vara det också ;) Är bara så van vid att alltid vara sjuk så jag antar alltid att det är någon fuffens på gång i kroppen ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej