Söndag

3kommentarer

Söndag alltså. Åkte iväg till Rusta just efter att de öppnade och köpte tre nya kuddar till soffan och 5 små (rosa såklart) plastlådor. Väl hemma satte projekt sortera allt mitt smink och parfymer, lotioner, sminkborttagning osv igång. Missbedömde mängden en aning så måste iväg och köpa fler plastlådor. Så mycket mer organiserat redan nu dock, känns riktigt skönt.
 
Köpte lakrits och kanel teet som jag nämnde tidigare i veckan idag och passade också på att köpa ett detox te från samma märke (Pukka). (Finns bland annat här (länk) men vi köpte vårt på Willys). Gott och tydligen bra för kroppen också! Win win. 
 
Resten av dagen kommer gå i fotbollens tecken för sambon och jag tänkte passa på att plugga när han ändå är tråkig! Ska även prova på att göra morotsbiffar idag, får hoppas på att det blir ätbart!
 
 
Blev två kuddar i det här mönstret och en som är heltvit och fluffig, lite som päls (matchar vår filt). Finns på rusta. Ta 3 betala för 2, 79 kronor/styck.
 
 

3 kommentarer

Ina

15 Sep 2013 16:12

Jag älskar kanel te och lakrits som godis så kanske är en kombi jag kan gilla, får ta mig till willys en dag jag med.
Glad jag hitta din blogg på viktbloggarna nu ska jag läsa inspireras tills jag själv börjar imorgon

Mamma

15 Sep 2013 17:02

Tack för tetipsen. Jag ska försöka dricka mer sådant på kvällen. De där kuddarna är så coola, me like :)

Svar: Ska också försöka dricka mer sådant :) Visst är dem! Vet inte om jag tycker de passade 100% bra till mina andra orangemönstrade kuddar (som jag gillar) men.. det får vara :P
Sara

sanna

15 Sep 2013 18:26

hej tjejen. ville bara säga att du har en grymt fin blogg, all lycka till med träningen. va rädd om dig kramar.

Svar: Tack :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej