Spara recept

2kommentarer

Har en tid pratat om att jag borde köpa något att skriva ner våra favoritrecept i. Har en massa bokmärken (favoriter) här i firefox med recept men det börjar bli svårt att hålla reda på dem och sen försvinner sidor där de en gång stått, dator byts osv. Köpte ett ljusrosa block igår som jag redan invigt med några recept. Provade ett recept idag som ska få sin plats där inne också. En vegetarisk rätt. Köttomanen har ätit vegetariskt och uppskattat det, sjukt! ;) Ser hur som helst fram emot att fylla blocket med favoriter, bra att ha i framtiden också, speciellt när jag har minne som en guldfisk.
 
 
Inte för att jag såg ut som en receptbok som kanske hade varit en mer passande bild men så här såg jag ut idag. Svart! Jag hade i alla fall färgglada skor när jag var ute ;)
 

2 kommentarer

Mamma

29 Sep 2013 21:08

Hela din outfit var jättesnygg :).

Svar: Tacko Tack ;)
Sara

Mizca

29 Sep 2013 22:05

Svar: tack så mycket, tjejen!
Ja precis.. vem vet, efter den månaden kanske jag känner att jag fortsätter helt utan godis och utan belöningar.. men förhoppningsvis kommer jag komma till ett normalt intag av sötsaker.. på lördagar. Vi får se.
Tack för förslagen :) Jag får bunkra upp med lite goda teer (har iofs en hel del redan) och frukter .. jag tillåts äta kesella en gång i veckan o det tillsammans med frukt är ju underbart ... sen kommer jag äta mkt avokado då jag älskar det och får försöka tänka det som godis istället om jag har svårt att motstå godis... :)

Kommentera

Publiceras ej