Städ och jobbdag

3kommentarer

Tillbringat min förmiddag med att först prata med min mamma i telefon i över en timme. Om vikt så klart, det är i stort sett det enda mitt liv kretsar kring just nu.. jag känner mig helst uppslukad - på ett positivt sätt. Jag tycker det är så kul! La på samtalet när sambon kom hem på lunch, vi åt lite snabbt och sen har jag städat i över en timme nu. Svettigt! Ville göra iordning i vardagsrummet med nya mattan men det blev väl kanske lite mer städning än vad som var tänkt ;)
 
 
Blev en mörk bild, är mycket ljusare i verkligheten men så här ser vårt vardagsrum ut. Nya mattan på plats och jag är nöjd! Vi har vit, grå, svart och orange tema i rummet och jag kände att det behövdes mer orange (kan fortfarande ha mer orange!) där inne. Vi hade en svart "långhårig" matta innan.
 
Nu ska jag varva ner lite, kika till mina studieportaler. göra mig iordning, äta mellis så småningom och sen gå till jobbet. Jobbar 16-21 idag.
 

3 kommentarer

Mizca

10 Sep 2013 14:31

Ni har det jättefint, verkligen. Vill också ha en sån soffa. Vad jobbar du med förresten?

Svar: Ja, smaksak över lag på allt faktiskt :) Jag gillar helst när yoghurten är helt slät men inbillar mig att det ger mer mättnadskänsla om det är lite bitar i, och smaken är nog mer så får försöka lära mig äta mer med bitar ;)

Jo, jag skapar mest hela tiden just nu, det är roligt. Speciellt när man ser att det man gör går hem hos kunderna.

Mizca

10 Sep 2013 16:46

Svar: Hur trivs du med att ringa runt till folk och intervjua dem då? Många som är otrevliga?

Mamma

11 Sep 2013 09:27

Vad fint ni har det. Jag är också en sucker för orange men är inte lika bra på att få in det mer än i pyttedetaljer ;)

Svar: Jag vill ha meeer orange, vet dock inte hur :) Som det är nu är det bara 2 kuddar, mattan, 2 ljus, en lampa och en ljuslykta (varav alla de 3 sista är i trapphyllan)
Sara

Kommentera

Publiceras ej