Tjurigt knä

1kommentarer

Här har en hel dag gått utan att jag bloggat (bortsett från matinlägget då). Vi har fått tillbaka våran bil idag från verkstaden så efter att den hämtade åkte vi till Rusta för att köpa mer plastlådor att organisera mitt smink, dofter, lotioner och liknande saker i. De som köptes innan räckte ju tydligen inte då jag har mer saker än vad jag först trodde. Överväger att rensa bland mina nagellack och sortera in dem också i lådorna men jag vet inte om jag är redo att inse hur många jag har än ;) Hade lite av en nagellacks mani förra året och hamstrade nagellack.. 
 
Har också hunnit hälsa på sambons brors familj en sväng där vi plockade på oss några äpplen innan vi åkte hem. När jag blir vuxen någongång och köper hus vill jag också ha fruktträd på gården, ja förutsatt att jag bor någonstans där de går att ha. Plockade ju mitt första äpple från ett träd tidigare i år.. så det är inte direkt så att jag är uppvuxen med den lyxen där upp i norr ;)
 
Gjorde dock illa mitt knä när vi hälsade på hos dem. Jag satt mig ner för att leka med ett av barnen och när jag klev upp insåg jag att mitt knä helt plötsligt gjorde ont. Jag har ingen aning om vad som hände utan det gjorde bara ont helt plötsligt. Haltar lite nu när jag går men jag hoppas verkligen att det går över fort!
 

1 kommentarer

Linda

28 Sep 2013 08:07

Hur många kcal ungefär äter du varje dag ? O är det något du inte äter längre men som du ofta åt förr , innan du började gå ner i vikt?

Svar: Jag siktar på 1500 men ibland blir det mindre (som igår) och ibland aningen mer. Förr åt jag stora mängder godis och chips flera dagar i veckan, jag åt vitt bröd med smör och ost (eller korv) mycket (älskar mackor) jag åt också snabbmat ofta, till lunch och/eller middag. Var också större portioner förr :) Sen bytit ut till smalare produkter.. Använde t ex 34% crème fraîche förr och använder 5 eller 8% nu.
Sara

Kommentera

Publiceras ej