Veckans vikt (23/9)

7kommentarer

Förra måndagens vikt: 168.4 kg
Dagens vikt: 166.6 kg
 
En viktminskning på - 1.8 kg
Totalt: - 33.3  kg

Det där tidigare rekordet (168.2) passerade jag med råge kan man säga! Riktigt skönt! Nu är jag vart jag vill vara, när allt är nytt och när jag faktiskt, äntligen, gör framsteg jag inte gjort innan. Riktigt skönt att få en sådan fin minskning efter en jobbig helg. Blir en bra start på denna veckan (även om jag inte är helt frisk i kroppen). Jag är även helt i linje med mitt "viktschema" för att lyckas ta mig ner till 150 till nyår. Hoppas det håller i sig!

7 kommentarer

Maria

23 Sep 2013 09:07

Woow. Skitbra jobbat.
1, 8 kg på en vecka är riktigt bra.

Jag kämpar också med vikten, men det går segt här just nu.

Svar: Ja jag är jättenöjd :)
Ja det går inte alltid som man vill tyvärr. Släpper säkert för dig snart :)
Sara

Therese

23 Sep 2013 09:15

Åh vilken härlig siffra! Bra jobbat! Heja dig!
=)

Svar: Tack! :)
Sara

Mizca

23 Sep 2013 10:37

Grattis :)

Svar: Tack :)
Sara

Jenny

23 Sep 2013 10:37

Wow! Bra jobbat!
Jag har min invägning imorgon, har lyckats tappa 29 kg, har ca 20 kvar innan jag är i mål.
Det är väldigt roligt att följa dig på din resa!

Svar: Tack :) Vad duktig du är! En bra bit över halvvägs alltså! Hoppas det går bra imorgon! :)
Sara

Marie

23 Sep 2013 11:40

Grymt. stort grattis! :D
Hur har du tänkt äta denna vecka? Med eller utan kolhydrater?

Svar: Tack :) Denna vecka blir det lite blandat dock övervägande utan potatis, pasta och ris :)
Sara

Mamma

23 Sep 2013 12:13

Åh, vad bra, grattis:D!

Svar: Tack! :)
Sara

Smulan

23 Sep 2013 22:48

Grattis! Vad kul för dig:-)
Det är så skönt när man passerar den vikt gräns man ganska nyligen varit på. Efter det känns det verkligen som om man går ner i vikt.
Fortsatt lycka till!

Svar: Tack :) Ja precis så är det! Känns riktigt bra! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej