Halsband och småpromenader

2kommentarer

När sambon och jag firade tre år i november (förra året) så fick jag ett halsband av honom. Ett halsband med superkort kedja, jag menar, även för en smal person kommer halsbandet vara kort. Hur som helst så kunde jag ha det där i november men det tryckte åt liiiiiite lite. Så pass att jag inte kände att jag ville använda det där i början. Har inte provat det halsbandet sen dess men igår när jag försökte hitta kläder till dagens jobbintervju så tänkte jag på det där halsbandet och se nu passade det mycket bättre! Det sitter inte åt så där lätt obekvämt längre. Kul! Hade på mig det under intervjun idag och hoppas på att det för tur med sig ;)
 
I övrigt har dagen gått i ett. Läkarbesöket gick bra, fick utskrivet allergidroppar till ögonen och ska testa det. Min ögon var så irriterade, torra (bubbliga) så hon misstänkte allergi. Annars såg det ut som tidigare, ser som en kratta på höger öga men det blir inte värre i alla fall. 
 
Blivit en del småpromenader idag. 10 minuter, 20 minuter, 10 minuter och 10 minuter. Bättre än ingenting!
 
 
La in denna bild på instagram tidigare idag för att reta familj och släkt uppe i norr ;). Från promenaden hem från sjukhuset.

2 kommentarer

Jannica Enneby

24 Apr 2014 18:30

Va skönt och kul när man märker resultat på saker som halsband :) Jag tror det förde tur med dig!!! Håller tummarna. Räknar du ihop småpromenaderna blir det ju en bra tid ändå tycker jag :)

Svar: Ja verkligen! :) Hoppas också!
Sara

Mamma

25 Apr 2014 07:01

Så grönt och fint så och jag håller tummarna för att du får det där jobbet :)

Svar: Ja, härligt härligt med allt grönt! :) Tack.
Sara

Kommentera

Publiceras ej