Ingen matdagbok denna vecka

0kommentarer

Vill bara kika in snabbt och säga att jag inte kommer redovisa mat och fota den osv den här veckan. Känns som att det är så mycket annat den här veckan och tiden räcker som inte till :) Igår åt vi i alla fall grillad kyckling med en grönsallad till så bara för att jag inte skriver så betyder det inte att jag äter pizza hela dagen lång ;)
 
Hade gått ner ½ kilo till idag så vikten fortsatte i alla fall inte att skena.
 
Suttit och förberett min presenation nu på morgonen och ska öva lite muntligt nu innan jag måste göra mig iordning och åka iväg. Vi har förövrigt seminarie mellan 12-17 idag.. vilket innebär att jag går hemifrån 11.20 (för jag tycker om att komma i tid).. blir rätt skumt med lunchen idag.. och ja hela dagens mat blir konstig men det blir nog bra ändå. Lär ju vara ashungring när vi slutar i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej