Kostkontrollen

0kommentarer

Hur gick det då med kostschemat från konstrollen?

Jag känner inte alls att jag gjorde mitt kostschema och kostkontrollen rättvisa. Gick jag in i det med tro och hopp på att det skulle gå bra? Ja. Gick det bra? Kanske inte men det beror på mig. Det var kanske inte rätt stund i livet att dra igång det på. Jag tyckte att det var skönt med ett matschema, med någon som berättar för en hur man bör göra och hur man bör äta. Christofer som jag hade kontakt med var hur trevlig som helst och jag önskar verkligen att jag hade orkat hålla i det hela för jag tror verkligen att jag hade kunnat få hur bra resultat som helst! Är ni intresserade tycker jag helt klart ni ska spana in kostkontrollen.se.

Jag kommer helt klart ta med mig många saker från det, kvargen kommer finnas kvar och så även keso, försöka ha fler kolhydratsfria (och då tänker jag på större källor som ris, potatis, cous cous, pasta osv) måltider än vad jag hade haft annars (det kanske inte alltid blir så men jag ska försöka planera in det). Jag kommer också fortsätta ta fiskleverolja och linfröolja (och d-vitamin när det finns behov för det).  Ja, det är några av sakerna jag kommer ta med mig och det är inte heller omöjligt att jag hoppar på schemat sen igen! :)

Kommentera

Publiceras ej